مصاحبه با لیدی باگ

shayan king · 15:22 1400/02/21

لیدی باگ پارت هشتم - تستچی

سلام ملت 

یه مصاحبه اوردم 

* مصاحبه با لیدی باگ *

راهنمایی = مجری (( من )) / لیدی باگ 

 

سلام لیدی باگ به برنامه ما خوش امدی 

سلام باعث افتخارمه 

خب لیدی باگ ما 7 سوئال ازت می پرسم تو هم جواب میدی 

باشه حتما 

1/ به نظرت کت نوار چه جور همکاریه 

همکار خوبیه فقط بعضی وقتا میره رو مخ 

هوووم چه خوب 

2/ به نظرت یه قهرمان باید چه خوصوصیاتی داره 

باید به خاطر شهرش از جونش مایه بزاره -نباید به خاطر قدرتش پوز بده و ... 

بله ...

3/ نظرت درباره ادرین چیه 

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی مرد خوبیه 

چه عالی

4/ اگه بمیری دوست داری معجزه گرتو به کی بدی 

اوه اوه ... قضیه پیچیده شد ... خب این محرمانه است 

خیلی دوست داشتم اینو بگه 

5 / فکر میکنی لیدی باگ بعدی کیه 

نمی دونم 

6/کسی که ازش خیلی بدت میاد کیه 

لایلا 

تماس تصویری / لایلا 

دوستان فکر کنم هوادار های لیدی باگ به برنامه زنگ زدند سلام 

به اون لیدی باگ بگو نه که من عاشق چش ابروت نیستمممممممممممممممممممممممم 

تازه من از لیدی باگ  نفرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

اوه اوه اروم باشید خانم 

ببین لایلا خانم منم از تو نفرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم 

تماس تصویری / ادرین 

لایلا سر لیدی باگ داد نزنننننننننننننننننننننننننن

الان دعوا میشه 

ساکتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت 

من از ایننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

برنامه شکات میکنم 

قطع تماس / لایلا 

برو بابا ممنون ادرین 

خواهش 

قطع تماس / ادرین 

سلام بانوی من 

همینو کم داشتیم 

خب حالا بریم ادامه برنامه 

7/نظرت درباره پاریس چیه 

پاریس شهر بسیار قشنگیه 

خب این برنامه تموم شد ممنون 

بای