کمیک پراید ادرین

shayan king · 13:25 1400/02/20

ادرین : هییییییی

 

پلگ : وایییییییی از صبح تا حالا یه کله هییییییی هیییییییی مچلم کردی

 

ادرین : حالم گرفته دلم ماشین میخواد

 

پلگ : واااااااات

 

ادرین : لامپ 1000 والت

 

پلگ : تو هنوز دماغتو نمیتونی بکشی بالا اونقت ماشین میخوای

 

ادرین : من الان 16 سالمه یه ماشین حقم نیست

 

پلگ : من الان 1600 سالمه ماشین ندارم 

 

پلک : تو که هنوز به سن بابا خره هم نرسیدی

 

ادرین : اقای آلبرت انیشتین

 

پلگ : جانم نیکولا تسلا

 

ادرین : کدوم کوامی ماشین داشته که تو 2 باشی

 

پلگ : پلگ اسن برو بابا

 

ادرین میره پیش پدرش و با اسرار ازش بله رو میگره درباره ماشین

 

1 هفته بعد :

 

در پارکینگ باز میشه یک پراید صبا مدل 1380 وارد میشود

 

بزارید ایرادا شو بگم

1 : اینه بقل شیکسته

 

2 : لاستیک ترک داره

 

3 : 3 لایه خاک نشته رو متور

 

4 : شیشه عقب ترک داره

 

5 : هر چهار لاستیک قالپاق نداره (( البته زیاد  مهم نیست ))

 

6 : برف پاکنش کار نمیکنه

 

7 : صندوق تو رفتگی داره

 

8 : کل ماشین خط داره (( البته با پولیش درست میشه ))

 

9 : دندش و فرمون را باید با اجر تکون بدی 

 

10 : چراغ عقب یکیش کامل سوخته

 

دوستان من شک دارم این ماشینه یا فرقون

 

ادرین : پدر این ته جارو برقی بوده

 

گابریل : نه پسرم این الان بهترین ماشینه تو بازار

 

3 ساعت بعد در حال برگشتن از پارتی

 

کلویی منتظر تاکسی تو جاده

ادرین با ماشین حرکت میکنه که کلویی رو میبینه شیشرو میده پایین :

 

بی بالا خانومی

 

کلوییی هم با سر میره

 

الیا و مرینت هم ماشین ادرین رو میبینند

 

الیا : مرینت ادرین پراید داره

 

مرینت : نه پرایدو داره