مصاحبه با لایلا

shayan king · 09:27 1400/02/06

سلام لایلا به برنامه ما خوش امدی 

باعث افتخار من است

سوئال 1 

به نظرت گابریل اگرست چه جور ادمی است 

ادم بسیار خوبیه اگه پسرش با من ازدواج کنه 

یعنی تو روحت 

سوئال 2 

تو ادرینو چقدر دوست داری 

من اونو دوسش ندارم من دیوانه شم به نظرم ادرین باید از اون دختره جلف مرینت دور باشه 

یکی منو بگیره تا اونو خفش نکردم 

سوئال 3 

تو از 1 تا 10 به لیدی باگ چند میدی 

1 چون اون اصن لایق دوست داشتن نیست 

دارم مونفجر میشم 

سوئال 4

از پدرت بگو 

پدر من یکی از بهترین سیاست مداراست 

اره ارواح عمت 

سوئال 5 

از 1 ت 10 به مرینت چند میدی 

0 چون خیلی دختر چندشی تازه عامل بیماری کرونا هم است 

عا تو روحت 

سوئال 6 

اگه یک ابر قهرمان بودی دوست داشتی چه قدرتی داشته باشی 

من درواقع ابر قهرمانم من لیدی باگ فقت مرینت قدرتو از دست من دزدید 

خیلی خری 

سوئال اخر

لایلا معنی اسمت چیه 

پاک و ساده 

خب این هم از مصاحبه ما تا مصاحبه ای دیگر بابای