مصاحبه با لیدی نوار

shayan king · 15:45 1400/02/25

عکس پروفایل کارتونی لیدی نوار | پروفایل گرام
هلو ملکم 
امدم با مصاحبه با لیدی نوار 
لیدی نوار خوش امدی 
لیدی نوار : ممنون 
راهنما ( من / جعفر / اصقر / لیدی نوار / کارگردان  )

خب سوال 1 :
چرا تو همیشه باید سوال بپرسی 
موافقم 
نه تو بیا بپرس 
اخه هر قسمت این میپرسه من اعتراض دارم اقای کارگردان 
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا
من اصلا میپرسم بهترین پیشنهاد 
دیگه چی
هیچی 
کی شروع میشه 
الان
شروع میکنید یا هر سه اخراج میشید 
چشم
خب سوال 1 : حس تو درباره قهرمان بودن 
خب حس خوبیه که میتونم پاریس شهر دوست داشتنیم رو نجات بدم 
چه خوب 
خب سوال 2 : به نظرت پاریس چه جور شهری است 

خب به نظر من پاریس یکی از بهترین شهر هاست 
سوال 3 : از کی متنفر هستی 
از لایلا 
این حقیقت است که تو و گربه سیاه جاتون رو باهم عوض کردین 
بله 
سوال 4 : ایا تو و کت نوار عاشق هم هستین 
نه
دروغ میگه
دروغ نمیگم من کت نوار در حد دو همکار هستیم 
(( این برای اینه که حویت لو نره )) 
بسه ادامه بدید پخش زنده است 
چشم
خب سوال اخر : تو چه جوری قهرمان شدی یه حشره نیشت زد 
خب این شخصیه 

خب خداحافظ لیدی نوار 
خداحافظ 
خب هر سوالی دارید از لیدی نوار بپرسید تا پست بعد بای